FJERNSUPPORT

Få en kommunikationsløsning, der effektiviserer din virksomheds kommunikation

Med IP-telefoni fra TDH Net får du effektiviseret din virksomheds kommunikation, og du får fjernet investeringer og driftsomkostninger i forbindelse med et telefonanlæg.

Vi sørger for, at du får en IP-telefoniløsning, der bliver integreret med din virksomheds eksisterende IT-løsning, så du ikke skal besværes med at omlægge hele systemet.

Med IP-telefoni, som er baseret på internettet, slipper du for telefonkabler, og du sparer penge på virksomhedens telefonforbindelse. Ud over det, får du fordele som for eksempel:
 
  • Længere holdbarhed og robusthed på udstyr, som sparer dig penge i det lange løb
  • Nemmere betjeningsmuligheder og mindre support, som vil spare dig meget tid
  • Et skræddersyet design, så jeres nye kommunikationsplatform passer præcis til jeres behov
  • Hurtig tilpasning, hvis der skulle være ændringer i jeres virksomhed
  • Mindre administration i forbindelse med mobiltelefoner der skal beskattes, bliver stjålet eller går i stykker


Det får du også ud af at bruge IP-telefoni


Ud over de fordele, vi beskriver ovenfor, får du også glæde af andre ting, når du går over til at bruge IP-telefoni i din virksomhed.

For eksempel får du forbundet tale, tekst og video via den enhed, du arbejder fra. Det betyder, at din medarbejderstab altid er nærværende, fordi de altid kan koble sig til kommunikationsplatformen med den enhed, de har på sig.

g nærværende medarbejdere betyder bedre service, som igen betyder gladere kunder.

Ud over det sparer du også dyre roamingudgifter i forbindelse med udlandsrejser, fordi du kommunikerer via internetforbindelsen.
 

Du får den IP-telefoniløsning, der passer dig


Hos os får du mulighed for at vælge mellem 3 løsninger:
  1. On site IP-telefonicentralen, hvor vi installerer alt udstyr i din virksomhed. Din driftssikre løsning, hvor du får intelligent styring og mulighed for at foretage løbende ændringer på jeres telefoni, når det passer dig.
  2. Hosted IP-telefonicentral. Her sørger vi for fremtidige opgraderinger og opdateringer, og din telefoncentral er placeret i vores sikre datacenter. Vi sørger også for løbende at opdatere telefoncentralens styresystem til den nyeste version.
  3. Både en on site og en hosted telefoncentral. Det er løsningen til dig, der altid vil være sikker på, at du har en backup, hvis noget skulle fejle. Du mister aldrig dine data, fordi centralerne løbende konfigurerer med hinanden. Ud over det får du en oppetid på minimum 99,95 procent, så du undgår kritiske nedbrud i din kommunikationsplatform.
Kontakt os og hør mere om hvilken løsning, der er den bedste til dig. Vi er klar med råd og vejledning på telefon 70 273 274 og med hurtigt svar, når du udfylder vores kontaktformular.
 Kontakt os
Alle hverdage mellem 8:00 - 16:00 på telefon 70 273 274

Eller udfyld nedenstående formular, og vi ringer til dig hurtigst muligt.
 
Navn:
*
Telefon:
*
E-mail:
*
Evt. besked:
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
TDH-Net | Gungevej 13 | 2650 Hvidovre | CVR nummer 29152349 | Telefon 70 273 274